شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفا جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏ها، موارد زیر را به دقت ملاحظه فرمایید.

کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه شیراز1717 منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه به روز رسانی احتمالی قوانین مندرج در ذیل، در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از سایت به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد.

 ثبت، پردازش و ارسال سفارش

ثبت سفارش در فروشگاه شیراز1717 در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد. در حال حاضر تحویل سفارش مشتریان در روزهای عادی ساعت 8 صبح الی 10 شب ،جمعه ها و روزهای تعطیل از 8 صبح الی 10 شب صورت می‌پذیرد. بعد از نهایی کردن سفارش این امکان برای کاربر فراهم شده است تا روز و بازه زمانی ارسال سفارش خود را انتخاب نماید و خرید کاربر در بازه زمان انتخابی به دستش خواهد رسید.

حداقل میزان سفارش بسته به دلخواه شما می باشد و سفارش های بالای25.000 تومان رایگان ارسال می شوند. (برای سفارشات زیر 25.000 تومان، 2.000 تومان هزینه حمل شامل می شود)

ارسال فروشگاه شیراز1717 درحال حاضر کلیه  سطح  شهر شیراز را تحت پوشش دارد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه شیراز1717، در صف پردازش قرار می گیرند. سعی و تلاش این سایت بر انجام بی نقص این فرآیند می باشند. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه شیراز1717 به پایان برسد (حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری) حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه شیراز1717 محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه شیراز1717 حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای این فروشگاه محفوظ است. 

فروشگاه شیراز1717 در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت شیراز1717 می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

نمایندگی

فروشگاه شیراز1717 در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روکولند اطلاع دهید.

 روش پرداخت

مشتریان عزیز می‌توانند هزینه‌ی سفارش خود را به صورت نقدی و یا با استفاده از دستگاه.(POS )کارت خوان در محل پرداخت نمایند

 شرایط مرجوع کردن کالاها

باتوجه به این ‌که کالاهای عرضه شده در فروشگاه شیراز1717 شامل مواد‌غذایی و کالاهای فاسد‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد.

در صورت انصراف مشتری از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحدخدمات مشتریان فروشگاه شیراز1717 از طریق شماره تلفن 09022031717 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان فروشگاه شیراز1717 اطلاع داده شود. کارشناساناین فروشگاه ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‏‌کنند. در صورت تایید نقص، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با کالای دیگری جایگزین نمایید.

اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان شیراز1717 اطلاع داده شود.در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه شیراز1717 عودت شود.

 

لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان شیراز1717 از طریق شماره تماس 09022041717 اطلاع دهید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه شیراز1717 جدا خودداری نمایید.